Moartea lui Iisus Hristos


Multe s-au scris despre cauza medicala a mortii lui Iisus in Joia Mare: ruptura cardiaca, asfixie, aritmie cardiaca, soc hipovolemic. Totusi, o examinare atenta a Scripturii ne furnizeaza raspunsul corespunzator la aceasta intrebare. In Ioan, gasim urmatoarele citate din Biblie: “Pentru aceasta Ma iubeste Tatal, fiindca Eu Imi pun sufletul, ca iarasi sa-l iau. Nimeni nu-l ia de la Mine, ci Eu de la Mine Insumi il pun. Putere am Eu ca sa-l pun si putere am iarasi ca sa-l iau. Aceasta porunca am primit-o de la Tatal Meu.” Atunci cand Iisus isi parasi trupul fizic pe cruce, Ioan ne spune: “Deci dupa ce a luat otetul, Iisus a zis: Savarsitu-s-a. Si plecandu-Si capul, Si-a dat duhul”. De obicei, unei persoane ii ia cinci zile pentru a muri prin crucificare. Lui Iisus i-a luat doar cateva ore. De ce aceasta diferenta? Simplu: pentru ca Iisus Hristos a ales sa moara. El, din proprie vointa, si-a dat duhul, atunci cand munca Sa s-a terminat. Trebuie sa ne aducem aminte ca Iisus ar fi putut sa-si opreasca aceasta tortura teribila de care El a suferit. Dar El a indurat-o pentru ca El ne iubeste, in ciuda faptului ca noi n-o meritam. Oricat de teribila a fost suferinta Sa fizica, trebuie sa intelegem ca aceasta a fost o nimica toata daca ne raportam la suferinta pe care El a indurat-o in inima Sa, la toate pacatele lumii  de pana atunci pe care El le-a luat asupra Sa, atat timp cat a fost separat de Tatal Sau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu